Sudan skal det ikke gøres

TV 2 lader TV 2 News om at lave middagsudsendelsen, og det går sikkert fint de fleste gange. Men når de bruger grafikere eller producerassistenter, der ikke kan stave, så er det skadeligt for troværdigheden.

I dagens udsendelse satte de først et stort skilt op, som påstod at Socialdemokraterne havde præsenteret en Vækspakke – og det kan jo være en enlig smutter. Men bare sekunder efter bragede et nyt skilt op, som påstod at der var en aftale på vej i Dafur.

Så zappede jeg hen til DR 2’s pausebillede med skøn P 2-musik.  

UPDATE: DR 2 indledte kort efter sin transmission fra Folketinget. Blandingen af Kanal Klog og landets parlament kunne vel ikke andet end vise klassen over for TV 2 News?  Suk…et skilt dukkede op med den lakoniske meddelse, at Tinget behandlede et lovforslag om anvendelsen i fængsler af…peperspray!

Strø endelig salt i såret. Smertegrænsen er nået.

Kommentér

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out /  Skift )

Google photo

Du kommenterer med din Google konto. Log Out /  Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out /  Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out /  Skift )

Connecting to %s