Du Store Bureaukrat IV

Jeg har fået en mail fra Signe, som repræsenterer ‘DSB S-tog Salgssupport S-more’. Hun kommenterer mit problem med at logge mig ind på S-more’s hjemmeside, så jeg kan tjekke de fordele jeg har som Guldkort-indehaver.

Når man vil logge sig ind, indtaster man sit mobilnummer i en boks på S-More’s hjemmeside – og så skal DSB sende en log ind-kode tilbage via SMS. Det har fungeret før, men i den seneste tid sker der ingenting. Og det er der en grund til, skriver Signe:

“Vi har undersøgt, hvad problemet er. Loginproblemerne skyldes ikke en teknisk fejl fra vores side. Derimod er det hos de enkelte teleoperatører, fejlen ligger. Af den grund kan vi desværre ikke gøre meget andet, end at henvise jer til jeres mobiludbyder om problemet.”

Jeg har svaret Signe, at det undrer mig såre at DSB vil lade mig, kunden, gøre arbejdet for dem. At få et stort firmas hjemmeside til at fungere hos diverse teleoperatører og på forskellige platforme og browsere, er en opgave for firmaets it-afdeling.

Det må da være i DSB’s interesse at kunderne kan logge sig ind? Og hvis det ikke kan lade sig gøre, på grund af tekniske problemer i mellemleddet – så må det da være noget DSB selv skal tage sig af, for at holde på kunderne?

Signe skriver, at hun selv sagtens kan logge sig ind på sit eget mobilnummer, ja faktisk på hendes egne to mobilnumre. Og hun håber virkelig at jeg får løst mine problemer med min teleoperatør, så jeg igen kan logge mig ind.

Det er mageløst. 

Kommentér

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out /  Skift )

Google photo

Du kommenterer med din Google konto. Log Out /  Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out /  Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out /  Skift )

Connecting to %s