flæsk i bølgegang

mindre lyst til sex, men jeg valgte ikke at læse den, for jeg kender sandt for dyden at sige en hel del fede mennesker som har rigeligt at se til på det horisontale plan og som måske ligefrem ville have godt af en lille siesta, og der skal vel også arbejdes lidt for udkommet til afkommet ind i mellem cellesammenføringerne, skulle man mene, men jeg forstår sandelig godt dem som bekæmper vinterkulde og dagmørke med en omgang heftig harmonika, der ikke alene kilder så dejligt, men også udløser masser af gratis friktionsvarme som man kunne kalde kærlighedens svar på fjernvarme, altså nærvarme, ikke sandt, og på den baggrund kan den bundlinjeblødende boulevardpresse værsgo luske hjem til en lille flov spiller mens det overvejes om man burde ændre spisesedlens menuforslag til at det er de selvfede som har mindre lyst til sex, for den artikel ville jeg til enhver tid læse, stol på det, om ikke andet så for at få tiden som single til at gå med et eller andet, især hvis der også var nogle velredigerede billeder af frivillige figuranter 

6 kommentarer til “flæsk i bølgegang

  1. Uanset om man er chefredaktør på onanisternes fagblad ( “Flittige hænder”), timelønnet figurant hos Joan Ørting, cellesammenføringsforsker, DONG tillidsmand eller impotent presset bladsmører på en boulevard, formodes der at kunne opnås enighed om, at blogindlæggets overskrift også kunne have heddet:
    Det er sprød at være svær!

  2. Eller som de unge ville have sagt… “Nede med de fede og oppe at støde i de bløde”
    (det var der rent faktisk en, der udtalte engang – mest for sjov… men der går jo som bekendt ikke røg af et bål, uden at der har været ild, vel ;o))

  3. Hallie…jeg er lidt varsom med brugen af åben ild, ikke kun fordi ældre huse er let antændelige, men nok mest fordi jeg skal ud at sejle med en vis skandinavisk perle-båd en af de nærmeste dage. Jeg håber jeg kan nøjes med en omgang halsbrand 🙂

  4. Hmm jeg tænker, at hvis man endelig skulle befinde sig i en ildebrands situation, er et hav vel ikke det værste sted at være ? ;o)

Kommentér